poniedziałek, 13 kwietnia 2009

57. ,,Chudzinka''.

Pewien użytkownik o nazwie: ,,Chudzinka'', pewnie jak już wiecie; pisze niemiłe komentarze na stardoll. Np.: MI, Elwirce_Magic. Nie wiem o co chodzi a Wy? Może wam też tak pisze? Wypowiedzcie się pod tym tematem.
Wpis od ,,Chudzinki'' do mojej GB (KG):

Miły, nieprawdaż?
Pod scenerią:

Twierdze, iż znaczyło: ,,Co to ma być?''
Ale ja zwykle nie zna zbytnio prawidłowej polszczyzny :-)

PS: Żeby przeczytać treść screenów, kliknijcie w obrazki :)

5 komentarzy:

  1. ehh jakieś poke, bloknij ją ^^ a szczerze - tej całej elwirce to się nalezało. "elwirka" tez pozostawila mi w gb niemile wpisy *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też pisała że niby ukradłam jej chłopaka i że to konto zostało skradzione i to ja i że jestem jakaś głupia ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. To straszne mi nie pissze ;<
    Naszczęśćie ;D

    OdpowiedzUsuń