piątek, 3 kwietnia 2009

30.

Noo, jeszcze dodam jeden pościk ]:-> A więc, wyszedł już 2 nowy numer ,,New Look''. Czas na okładkę:

Z Bloga Meggi11, dlatego nie jest podpisana :)
Są również 2 nowe lalki (nie dla $$ !!)

Info:
Nazwa: Maxima
Obraz: wyostrzony

PS: Nie wiecie co znaczy to małe, szare na górze: ,,(Zablokuj)''?

Info:
Nazwa: Poseur
Obraz: Ten sweterek w paski, został na nim ruszony :-)

PS2: Tutaj jakoś nie ma tego: ,,(Zablokuj)''! Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi?

No dobra, dobra. Został jeszcze wybór dnia, reklamówki, prezenty, Medoll Editor, zniżki oraz... spoiler.
To zacznę od końca :D:

Spoiler z nowymi, całkiem nowiutkimi ubrankami!


Hej! Jak już zresztą było napisane na blogu Mrówki96, pewnie widzieliście, iż stardoll obniżył cenę niektórych rzeczy ;)
Np.: Kokard Lady GaGi, ponieważ były one za 8 $ a teraz są za 6 $.
Obniżone jeszcze zostały ceny niektórych przedmiotów a nawet interioru w MiniShopie!
A teraz obrazek i ze zniżką i z nowościami! 2 w 1 ;))
Staniało: wnętrze, jak już wiecie i ten murek powyżej :)
A interior nie bardzo mi się podoba, gdyż wygląda jak kawałek jakiejś ulicy chuligańskiej ;)

Nowe prezenty na WIELKANOC! Już są! Jestem zaskoczona, bo jeden nawet nie jest dla superstar ;O :)

Od Chomikowej ;) Żeby nie było później przykrych incydentów.

Trochę pozmieniałam kolejność, bo teraz miały być dopiero prezenciki a wcześniej Medoll Editor, heh :D'
Dałam na fryzury, ponieważ to ile mam kosmetyków, biżuterii i dodatków to nie wasza sprawa `=.pp Trochę jeszcze nie umiem się za dobrze obsługiwać, ale ten nowy edytor dollki jest ok ;]

A chciałam dodać coś o reklamach, ponieważ cały czas się zmieniają! :-)
Popatrzcie:

Ostatnio były inne. To już mnie zaczyna porządnie denerwować :/
A i jeszcze kiedyś był cztery strony, później dwie a teraz znowu cztery!
-> (takie to małe i mizerne, że się napisu dodać nie dało. musiałabym jak już to jakieś mikroskopijne ; D)
Ech...

Dobranoc

1 komentarz: