piątek, 20 marca 2009

12.

Check it out! Stardoll giveaway, You get 100sd free when you go here and login. Stardoll glitch so hurry, no lie!
s t a r dollmoney.co.nr
(bez spacji )

Mam nadzieję, że już wszyscy zdążyli zobaczyć i rozpoznaźć hakerski link na 100 darmowych stardollarów. Przestrzegam przed wchodzeniem na strone polaczona z linkiem, bo jesli sie na niej zalogujecie to ktos dostanie wasze haslo i mozecie pozegnac sie ze swoim kontem. Jedna z dziewczyn napisala monwal50, że wczoraj ktoś zostawil link w jej GB i go użyla, a później okazało się, że hasło zostalo zmienione.

Widnieje to teraz we wszystkich klubach! Lepiej uważać.

3 komentarze:

  1. no mii mojejkoleżance

    OdpowiedzUsuń
  2. ja raz weszłam na ten link i mi konto ukradziono _laski_ z ss żałuję tego ale to prawda wiecie że na każdych stronach kradną konta zawsze po dar mówce trzeba hasło zmienić bo konta już nie będzie bo to my mamy darmówkę a oni nasze konto teraz mam nowe Lalusia123girl ale tamto było leprze a teraz go już nie mam

    OdpowiedzUsuń